Blogger Layouts

hye kawan-kawan !

Tuesday 8 November 2011

kisah hati

hey semua..
nie nukan nak bercerita tentang lagu kisah hati..
tapi..
thah la..
biar aku mula kan dengan cerita y lalu..
5 tahun y lalu..
ak di happykan dgn kedatangan seorg jejaka y mampu tambat hati ini..
tapi.... jodoh xde... senang kata.. cinta monyet di zaman remaja...
setahun selepas tu ak mula rapat dgn someone...
biarlah aku gelarkan dia sebagai "kisah hati"
urmm... kisah hati bnyk bercerita tentang dirinya..
sehingga ak mampu utk melupak cinta monyet itu..
kakak aku turut happy bila aku berkawan dgn kisah hati..
serius aku ckp.. hati ini mula tertarik dgn kebaikan kisah hati..
tapi aku takut dgn bayang2 sendiri..
aku xmampu..
jadi biarlah ianya terpendam..
perasaan sayang kpd kisah hati kian pudar..
namun ku pertahankan juga... akan tetapi.. aku mesti berdiri di alam y nyata..
oleh kerana takut persahabatan terputus.. maka perjanjian telah dilakukan..
dan perjanjian itu telah membuatkan perasaan ini terbuku utk selamanya...
aku dan kisah hati telah berjanji.. walau apa pon terjadi..
kami tidak boleh "bercouple"
oleh kerana perjanjian itu, hubungan persahabatan kekal hingga kini...
setiapkali berjumpa dgn kisah hati.. hatiku sentiasa tenang..
gembira.. tp difikiran sentiasa mengingati tentang perjanjian y telah dijanjikan..
aku harap hubungan persahabtan dgn kisah hati akn kekal smpai bila2...
sehingga kini aku dan kisah hati masih lagi bersahabat...
sudah hampir 4tahun persahatan ini terjalin tanpa pergaduhan..
happy bersahabat dgn kamu kisah hati...
mungkin jodoh kita hanyalah sebagai sahabat................





0 comments: