Blogger Layouts

hye kawan-kawan !

Wednesday 24 August 2011

Jalan-Jalan BERSAMA BINTANG

untuk pertama kali aku g beli baju raye y dah siap
ditambah pula si bintang hati y teman
best
awk caring btl kt saye
makin sayang lorh saye pd awak
pukul 4 pagi baru blk.
berjalan sakan ye
tq to eiqa n mikon
sbb u all tmn kn kitowg
kuor b2 pon kekadang xbest
xriuh
ader kowg menambahkan lagi suasane mlm tu
best2
mcm nk g lg ar
xpuas
huhuhuhu

lagi 4 hari nk RAYE
wah.. seminggu cuti..
dari bandar penawar ke batu pahat
then dari batu pahat ke perak??
perak ke perlis??
wah beraye sakan
hope semua y d rancang berjln dgn sempurna n selamat...
amin....

hari nie class terakhir sebelom raye
walaupon ade y sakit aty ne dtg class tp korg dtg gak..
xpe...
nk blaja kan..
minx2 blk awal..
ak nk hantar baby ak kat bintang
selama seminggu baby jauh dari ak..
selama seminggu tu jugak bintang kne jage baby
saba ye baby..
t saye dah blk bandar penawar bintang hantar baby kat saye
baby jgn meragam tau

RASENYE NIE CERITA LAST SBELOM RAYE KOT
YELA BUZY NK NYAMBOT POSE
NANTI DAH RAYE AKU NK MSOK KN PIC Y BEST2
TUNGGU..

OK
sebelom aku undur diri
aku nk wish
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN

untuk sesiapa y bace blog nie
dan semua kenalan ku
aku nk susun sepuluh jari nk minx ampun nk minx maap
terkasar bahasa. terkata ke.hehehe
termarah. ter... semua y ter lah...
aku mintak maaf ok

mak ayah
tunggu angah blk k
bintang
slamat hari raye
sayang awak
rindu awak
cinta awak

utk M.L
slamat hari raye
aku xsekuat nabi untuk menerima kenyataan
tp aku sedang cuba untuk maafkn kau
tp xtau bile..






SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR DAN BATIN

0 comments: